Extrainsatt Vänsterträff 14 april klockan 18.30

Kom och lyssna på Jonas tillsammans med oss! Vi ses i lokalen, Stationsgatan 8 i Kinna klockan 18.30

Vänsterpartiets partistyrelse uppmanar alla partiföreningar att kalla till ett medlemsmöte torsdagen den 14 april. Då kommer Ulla Andersson och Jonas Sjöstedt hålla ett websänt tal, på samma sätt som i höstas, som handlar om budgetförhandlingarna och tankar och strategier framöver. De kommer att svara på frågor direkt i sändningen.

Starta gärna mötet kl. 18.30, för att vara beredda när sändningen börjar 19.00. Tanken är också att sändningen ska vara ett bra sätt att sätta igång en ganska allmänt hållen politisk diskussion i föreningen.

Det kan vara bra att förbereda det tekniska i god tid, t ex med externa högtalare till en dator eller en projektor i större föreningar. Försäkra er gärna om att föreningens ordförande har rätt e-postadress angiven i medlemsregistret. Vi kommer skicka ut en länk till sändningen till dem under dagen den 14 april. Det kommer inte att gå att se talet i efterhand, utan det kommer enbart att direktsändas.

Alla välkomna!